Medicina manté la nota de tall més alta de la UdL, que omple el 74,5% de les places

El grau de Medicina lidera, una vegada més, el rànquing de les notes d'accés més elevades de la Universitat de Lleida (UdL) amb un 12,680, dues dècimes menor que la del curs anterior, i és la catorzena més alta de Catalunya.

Medicina ha rebut 3.726 sol·licituds per a les 132 places que ofereix (22 més), de les quals 512 són d'estudiants que han triat cursar aquesta titulació a Lleida en primera opció (50 més que el curs passat).

Per altra banda, la nota de tall del grau de Ciències Biomèdiques és d'un 11,972 i la del grau de Nutrició Humana i Dietètica és d'un 7,779.

Font: Diari Segre