TUSAA ONG segueix treballant per un món més just

Després de la primera visita a un orfenat del Congo el passat mes de maig, ara sis membres de la ONG fundada i dirigida pels i les estudiants de medicina de la Universitat de Lleida marxen a Ruanda a desenvolupar la seva tasca en formació de parteres tradicionals a les àrees rurals per tal d'abaixar la taxa de mortalitat materna de la zona.

Us presentem als i les cinc estudiants de la UdL que gràcies a la Facultat de Medicina, Vicerrectorat d'Estudiants i Oficina de Cooperació al Desenvolupament de la UdL aquest mes d'agost marxaran a iniciar el projecte. A ells i elles, s'uneix una estudiant de la Universitat de Girona, perquè com diuen els nostres companys ruandesos..."Many minds, many hands, one goal"! Treballem tots i totes juntes per acabar amb les desigualtats.