Les millors estudiants del Grau de Ciències Biomèdiques (promoció 2015-16)

10/10/2016

Les estudiants Cristina Jauset i Patricia Ubieto, millors expedients acadèmics de la promoció 2015-16 del Grau de Ciències Biomèdiques, van ser les beneficiàries de l’ajut del Programa Impuls 2016. Amb aquest ajut, les estudiants van assistir a diferents sessions i xerrades plenàries d’investigadors ressenyats del panorama mundial en Biologia Cel.lular dins del congrés de la ASCB a San Francisco (Estats Units; del 3-7 desembre). Així mateix, van poder presentar i discutir els resultats dels seus Treballs Final de Grau amb experts investigadors internacionals. Els treballs tractaven sobre inestabilitat genòmica, en concret sobre els mecanismes de replicació del DNA i la dinàmica de la cromatina, que podrien conduir a futurs nous tractaments anti-tumorals.

Les estudiants han valorat molt positivament l’experiència, tant a nivell personal com formatiu.