Conferència "El sol i el càncer de pell"

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Campus de Ciències de la Salut - Facultat de Medicina a l'aula 0.01
Adreça:

C/ Montserrat Roig, 2

Organitza:
Dra. Rosa Mª Martí Laborda
Inici:
El sol i el càncer de pell
Com gaudir de l'estiu sense posar en risc la nostra salut
El sol és la única causa coneguda de càncer de pell i, per tant, la única evitable. Però no es pot dir en absolut que el sol sigui nociu. Com tots bé sabem, el sol permet la vida a la terra, ens dona sensació de benestar i és fonamental per moltes de les funcions del nostre organisme, la  més coneguda la síntesi de vitamina D. Quan arriba el bon temps i comença la oportunitat de fer més vida a l’aire lliure, gaudir de la natura i fer  esport, ens hem de plantejar a on estan els límits i conèixer les eines i els hàbits que es ajudin a gaudir de l'estiu sense posar en risc la nostra salut. Com sempre, tot és qüestió de seny.

a càrrec de la catedràtica de Dermatologia de la Universitat de Lleida
  Dra. Rosa Mª Martí Laborda
L'acte tindrà lloc en el Campus de Ciències de la Salut el dijous 15 de juny de 2017, a les 19.00h,
  a l'aula 0.01 de la Facultat de Medicina