Ir al contenido principal de la página

II JORNADA DE PLURALISME MÈDIC

Información del evento
Lugar:
Hospital Universitari Arnau de Vilanova, Edifici Docent, aula 0,22, Sala De Graus
EH 16-17 sem 7 II Jornada de Pluralismo Médico Joan Muela cartell-2

Joan Muela és MSc en Antropologia Mèdica per la Brunel University (Londres) i Doctor per la Universitat Autònoma de Barcelona. Inicià la seva recerca en Antropologia Mèdica en el camp de la Salud Internacional a Tanzània, amb un estudi sobre processos assistencials i vulnerabilitat social respecte a la malària infantil. En l’actualitat participa en diferents projectes d’investigació, cursos, tallers y consultories amb PASS-International, una organització sense ànim de lucre dedicada a la investigació socio-antropològica en projectes de Salut Global, de la qual, ell mateix és fundador i investigador.
Dia: dilluns, 27 de març de 2017
Hora: 17 a 19.30 h.
Lloc: Hospital Universitari Arnau de Vilanova, Edifici Docent, aula 0.22 (sala de Graus)
Coordina: Albert Roca i Grup d’Estudi de les Societats Africanes.