Premis als millors TFG de Nutrició Humana i Dietètica (NHD)

Aquest passat cap de setmana es van lliurar els premis als millors TFG de Nutrició Humana i Dietètica (NHD) que atorga el col·legi de Dietistes i Nutricionistes de Catalunya (CODINUCAT).

Ens plau informar-vos que dues alumnes de la Facultat de Medicina hi van tenir un paper destacat:

La Lourdes Tecchia Sotelo (alumna del grau de NHD de Lleida) va ser finalista amb el treball “ESTUDIO DEL GRADO DE INSEGURIDAD Y DIVERSIDAD ALIMENTARIA Y SU IMPACTO EN FACTORES DE RIESGO CARDIOMETABÓLICO: ABORDAJE DIETÉTICO-NUTRICIONAL PARA LA PREVENCIÓN DE ENFERMEDADES CRÓNICAS NO TRANSMISIBLES”, tutoritzat per la Dra. Laura Rubió i la Dra. Blanca Salina, ambdues professores del grau de NHD del Campus de Lleida i del doble grau de NHD-Fisioteràpia d’Igualada.

La Eva Fernández Pareja (alumna del doble grau de NHD-Fisioteràpia d’Igualada) va guanyar el primer premi amb el treball “GUÍA ALIMENTARIA PARA POBLACIÓN INFANTIL CON FIBROSIS QUÍSTICA”, tutoritzat pel Dr. Didier Hernández, professor del  grau de NHD del Campus de Lleida i del doble grau de NHD-Fisioteràpia d’Igualada.