PROJECTE 40 ANYS DE LA FACULTAT DE MEDICINA

De mica en mica s'omple la pica

Continua el projecte que commemora el 40 aniversari de la Facultat de Medicina de Lleida, que ja es troba en la fase de enregistrament. S’han entrevistat algunes de les personalitats que van formar part d’aquesta etapa de la Universitat i que han volgut aportat el seu granet de sorra amb les seves anècdotes. En aquesta fase ens ha cridat l’atenció la predisposició i professionalitat dels col·laboradors, que engloben entrevistats, alumnes, personal docent, personal de administració i serveis, de producció i fins i tot institucional. L' enregistrament es va acabar la primera setmana de novembre per donar pas a la fase de edició y maquetació del documental. Estem convençuts de que farà reviure molts moments durant el naixement de lo que avui coneixem com a UdL.