Les millors estudiants del Grau de Ciències Biomèdiques (promoció 2017-18) Isabel Córdova i Paula Otero

Les millors estudiants del Grau de Ciències Biomèdiques (promoció 2017-18), Isabel Córdova i Paula Otero, van assistir al congrés internacional de la Societat Americana de Biologia Cel.lular (ASCB) a San Diego (USA) finançades pel Programa Impuls de la Facultat de Medicina-UdL.

Les estudiants Isabel Córdova i Paula Otero, millors expedients acadèmics de la promoció 2017-18 del Grau de Ciències Biomèdiques de la UdL, van ser les beneficiàries de l’ajut del Programa Impuls 2018. Gràcies a l’ajut, van poder a assistir a diferents sessions i xerrades impartides per investigadors internacionals de primera línia en el camp de la Biologia Molecular i Cel.lular, en el congrés de l’ASCB a San Diego (Estats Units, 8-12 de Desembre).  Durant el congrés, van tenir oportunitat de presentar els resultats dels seus Pràcticums i Treballs Final de Grau realitzats a la Universitat de Santiago de Compostela i a l’Instituto de Investigaciones Biomédicas “Alberto Sols”, respectivament. Els treballs es centren en la seqüenciació de l’exoma com a eina per l’estudi genètic de les patologies humanes i la identificació de biomarcadors en càncer de tiroides.