Francesc Ganau, va assistir al congrés internacional de la Societat Americana de Biologia Cel·lular

El millor estudiant del Grau de Ciències Biomèdiques (promoció 2016-17), Francesc Ganau, va assistir al congrés internacional de la Societat Americana de Biologia Cel.lular (ASCB) a Philadelphia (USA), finançat pel Programa Impuls de la Facultat de Medicina de la UdL.

L’estudiant Francesc Ganau, millor expedient acadèmic de la promoció 2016-17 del Grau de Ciències Biomèdiques, van ser un dels beneficiaris de l’ajut del Programa Impuls 2017. Gràcies a aquest ajut, va poder a assistir a diferents sessions i xerrades impartides per investigadors internacionals de primera línia en el camp de la Biologia Cel.lular, en el congrés de l’ASCB a Philadelphia (Estats Units, 2-6 de Desembre). El Francesc pateix la Síndrome de Stargardt, una malaltia ocular hereditària que es caracteritza per una degeneració macular que l’afecta des dels 4 anys i que el va fer perdre la visió. Aquesta circumstància no l’ha fet quedar-se enrere,  tal i com demostren els seus excel.lents resultats, sens dubte gràcies a un esforç enorme. “No podia permetre’m no formar-me”, diu el Francesc, que en l’actualitat està realitzant un màster. La discapacitat visual el va portar a estudiar Ciències Biomèdiques i espera poder contribuir al món de la investigació en aquest camp.

Durant la propera primavera serà l’estudiant Miriam Ferrer, el segon millor expedient de la promoció, qui assistirà a un congrés internacional en Neurologia a Suècia, finançada pel mateix programa.