Dia Nacional de la Nutrició-Activitats Unitat de Dietètica de l‘Hospital Universitari Santa Maria

Aprofitant el dia Nacional de la Nutrició que es celebrarà el pròxim dia 28 de maig de 2018, dilluns, la Unitat de Dietètica  de l ‘Hospital Universitari Santa Maria us proposa diferents activitats dirigides als usuaris  i personal de GSS.

- Jornada d’informació envers Hàbits saludables per tota la vida, l’eslògan d’aquest any serà “Llegums: La teva opció saludable tot l’any”

• Es col·locaran dos taules distribuïdes al Hall de l’ Hospital Universitari de Santa Maria com a punts de referència,  on  s’ informarà de la importància d’una bona alimentació i d’  introduir  les  llegums en la nostra dieta habitual
  • Als punts d’informació es prendrà pes, talla i es calcularà l’Índex de Massa corporal (IMC) per determinar si es te un pes saludable
  • La empresa Clece restauració col·laborarà oferint  un tast  de diferents llegums,  tot ambientat amb temàtica rural. I ens obsequiarà amb una cistella de fruita a cada taula.

Mª Puy Rubio

Entitats col·laboradores: Hospital Universitari  Santa Maria GSS,(  Unitat de Dietètica) , CLECE Restauració , Facultat de Medicina de Lleida (Grau de Nutrició Humana i Dietètica).